^^^αυτό θα σημαίνει οτι δεν θα υπάρξει συνέχεια όμως...ή οτι δεν θα γυρίσει ο Whedon την συνέχεια έστω...η ταινία θα σκίσει γιατί έχει πολύ φανατικό κοινό (καλή ώρα ο υποφαινόμενος) που την περιμένει χρόνια τώρα και πρόκειται να πέσει και τρελό promotion του χρόνου...που να φάτε τα λύσσακα σας, το Avengers θα σπάσει ταμεία ...
edit
@bill
ο Whedon έχει γράψει τις περισσότερες ιστορίες και είχε την κεντρική ιδέα, οπότε ωφείλεται για τις εξελίξεις των όσων έγιναν...και εγώ νόμιζα στην αρχή οτι δεν έχει ενεργό ρόλο στην 8η σαιζόν, αλλά τελικά έχει όσο είχε στην σειρά (ίσως και περισσότερο)...
Τελευταία επεξεργασία από τον/την Filmfreak; 3 Σεπτεμβρίου 2010 στις 17:34
^ Κοιτα... ετσι συμβαινει στις περισσοτερες περιπτωσεις (και στην περιπτωση του Whedon εχει ενα λογο παραπανω γιατι ειχε ολο το κονσεπτ της μυθολογιας και της Μπαφυ)... ισως σε αλλες σειρες να γινοτανε πιο ξεκαθαρο αυτο που εννοω, δηλαδη να κανει καποια πατατα καποιος που γραφει ενα επεισοδιο και να λενε "δεν το περιμενα αυτο απο τον δημιουργο"...
Στο κομικ η αποψη μου επιρρεαζεται πολυ απ' οσα γνωριζω για τον Lucas και τον πολεμο των αστρων...
Βρε ακομη και λογο να δεχτω οτι εχει ο Whedon, δεν μπορω με βαση τις εξελιξεις που ακουω να θεωρησω οτι προκειται για την σεζον "που σκοπευε να κανει"... Οι εξελιξεις αυτες δεν κλεινουν καμια υποθεση, παρα μονο ανοιγουν καινουργιες... Ουτε και διαπιστωνω κατι σε αυτες που να ειναι σημαντικο και να επρεπε να παρουσιαστει στη σειρα...
Η 8η σεζον μοιαζει σαν μια ακομη σεζον και οχι σαν "την τελευταια σεζον που ολοκληρωνει την ιστορια"...
Τα περι διαστηματος, γιγαντων κλπ, τα θεωρω λογικα (εφοσον τα κομιξ επιτρεπουν πραγματα που το budget τα περιοριζει στις σειρες)...
Ομως οι εξελιξεις που διαβαζω, περισσοτερο ανοιγουν ιστοριες παρα κλεινουν...
Όχι, όσον αφορά τα κόμικς, η ιστορία είναι του Τζος.
Το τέλος της 8ης το ήξερε ήδη από το 2007 που ξεκίνησε η αρχή της, το έχει δηλώσει.
Απλά, η διαφορά είναι στο πώς μιλάνε οι χαρακτήρες.
Παράδειγμα, το τελευταίο τεύχος, που το έγραψε αυτός, διαβάζεις τις ατάκες του Σπάικ και νομίζεις ότι τον βλέπεις να μιλάει ο ίδιος, μα ίδιος όμως, τρεις φορές γέλασα μαζί του με αυτά που έλεγε.
Κάθε φορά που τεύχος έχει γραφτεί από αυτόν, βλέπεις τον χαρακτήρα που ήξερες.
Όταν είναι άλλος συγγραφέας, είναι διαφορετικά τα πράγματα, πχ, θα πάρω πάλι τον Σπάικ σαν παράδειγμα, στα κόμικς της IDW που δεν έχει γράψει καθόλου ο Τζος, πολλοί παραπονιούνται για τον τρόπο και την αργκό που μιλάει ο Σπάικ, αφού οι συγγραφείς μάλλον ξεχνούν ότι ο Σπάικ δεν είναι άγγλος του 21ου αιώνα, αλλά του 19ου.
Για να ξαναγυρίσω στο τελευταίο τεύχος πάλι,
season 8 spoilers
τώρα που ξαναδιάβασα το τεύχος, κάπως μου έδωσε κάποιες ελπίδες, ότι κάτι γίνεται με την Μπάφυ και τον Έιντζελ, που τους έχουν χαντακώσει και τους δυο.
Τελείως εκτός χαρακτήρα και οι δύο, κι αυτόν τον Έιντζελ, τον έχει θάψει τελείως....
αλλά από την άλλη, πότε είδαμε-ακούσαμε την Μπάφυ να αποκαλεί τον Έιντζελ "μωρό μου";
Να πεθαίνει κόσμος και να λέει ότι ήταν η καλυτερότερη μέρα της ζωής της μόνο και μόνο επειδή επιτέλους έκανε σεξ;
Δηλαδή, δεν μπορεί, κάτι παίζει, δεν γίνεται ο Τζος να γράφει ένα τεύχος και να είναι τελείως μέσα στους χαρακτήρες του Σπάικ, της Γουίλοου, της Φέιθ, ακόμα και Ντόουν-Ζάντερ αν και δεν φάνηκαν και πολύ αυτοί, αλλά στη βασική ηρωίδα του και στον Έιντζελ να έχει ξεχάσει τελείως πώς μιλούσαν και πώς φέρονταν....
Δεν ξέρω, ίσως έχουν δίκιο κάποιοι που υποστηρίζουν ότι το twilight επηρεάζει τους δύο χαρακτήρες και φέρονται τόσο άτοπα και ακραία...
4 τεύχη έμειναν, θα δείξει....
Τελευταία επεξεργασία από τον/την gigi; 3 Σεπτεμβρίου 2010 στις 18:25
δεν ξέρω τι έχει πάθει ο Joss και έχει ξεφτυλίσει έτσι την Buffy στην 8η σαιζόν...δεν ενδιαφέρεται πια για την ηρωίδα που δημιούργησε και τον πρωτοέκανε γνωστό στο κοινό? έχει χάσει αυτό το "κάτι" που είχε, έχει στερέψει από ιδέες και καταφεύγει σε ψευτοεντυπωσιασμούς?
Βασικά η δική μου άποψη είναι πως απλά ο Joss προχώρησε καλλιτεχνικά, εξελίχθηκε μετά και πέρα από τη Buffy και πλέον δεν του λέει τίποτα το συγκεκριμένο universe. Είτε δεν τον συγκινεί, είτε το έχει ψιλο-βαρεθεί, πάντως αδυνατώ να φανταστώ πως γράφει αυτά τα αίσχη με την ίδια όρεξη που έγραφε Hush, The Body, The Gift, Passion, Innocence κτλ.
Αρχική Δημοσίευση από τον/την oasic1988
Βασικά ο Joss είχε απόλυτη ελευθερία στη σειρά, ήταν μάλιστα ένας από τους όρους του όταν το TheWB τον πλησίασε και του ζήτησε βοήθεια για νέο πρόγραμμα. Είχε απογοητευτεί από τον τρόπο που είχαν χειριστεί το σενάριό του για την ταινία της Buffy, που ουσιαστικά την κατέστρεψαν, και πλέον έμαθε. Μπορεί να μην έγραφε όλα τα επεισόδια, αλλά σίγουρα είχε τον απόλυτο έλεγχο και αυτός σκεφτόταν τα περισσότερα storylines ή τουλάχιστον όσα δεν σκεφτόταν ο ίδιος πιστεύω ήταν αυτός που έδινε έγκριση.
Δεν έχω γνώμη για τα κόμικ, δεν ξέρω κιόλας αν έχει πάρει στα σοβαρά το όλο εγχείρημα πάντως θεωρώ μεγάλο λάθος να αμφισβητούμε όλα αυτά που ζήσαμε και μας πρόσφερε ο Whedon σε αυτές τις 7 σεζόν.
Και βασικά πρέπει κάποια στιγμή να πάψουμε να τον δικαιολογούμε για όλα. Ok, με Firefly και Dollhouse την πάτησε, δεν λέω, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν ευθύνεται για τις τεραστίου μεγέθους πατάτες που έχουμε δει στην 8η σεζόν. Ακυρώνουν αυτές 7 σεζόν τηλεοπτικής Buffy; Σαφώς και όχι. Ακυρώνουν την αξία άλλων δημιουργημάτων του; Επίσης όχι. Αλλά ούτε οι 7 σεζόν του δίνουν "άφεση αμαρτιών" για τις π***ριές που κάνει τώρα..
Αρχική Δημοσίευση από τον/την bill667
Εγω παλι δεν νομιζω οτι ο Whedon εχει ουσιαστικο λογο στο κομικ... Για λογους marketing φιγουραρει το ονομα του σε αυτο (και ισως θα επρεπε καποια στιγμη να το παραδεχτει ανοιχτα)...
Πιστευω οτι η περιεργη τροπη του storyline στο κομικ αποδυκνειει οτι ουδεμια σχεση εχει ο Whedon με αυτο... Ειναι κριμα να χαρακτηριζεται ο δημιουργος απο τις πατατες που κανουν οι αλλοι... Βεβαια απο την αλλη, ο ιδιος το επελεξε, οποτε δικαιωμα του να τα ακουει...
Και πανω απ' ολα, εναν παραπανω λογο τον ειχε στη σειρα, ωστοσο μια σειρα ειναι πανω απ' ολα συλλογικη προσπαθεια... υπαρχουν πολλοι συγγραφεις και σκηνοθετες, ασχετα αν τον τελευταιο καιρο εχει γινει της μοδας να βγαινει μπροστα το ονομα του πρωτευοντος show runner...
Θυμαμαι σαν χθες οταν για αγαπημενη μου σειρα καθομασταν και συζητουσαμε στην παρεα σχετικα με ολους τους συγγραφεις της και το στυλ του καθενος (π.χ. καποιος εγραφε τα μεταφυσικα επεισοδια, αλλος τα πιο χιουμοριστικα κλπ)... Ασφαλως και ηταν ενας ο "εγκεφαλος" πισω απ ολους αυτους που εδινε τις κατευθυντηριες γραμμες, ομως μας ενδιεφεραν ολοι οσοι αποτελουσαν το team...
Αλλες εποχες τοτε βεβαια (δεκαετια 90)... Τωρα υπαρχει η ταση οι σειρες να θεωρουνται εξολοκληρου δημιουργια του πρωτευοντος συγγραφεα και show runner... Και ναι μεν η Buffy ειναι συλληψη του Whedon και ηταν ο εγκεφαλος πισω απο τη σειρα, ομως πολλοι συνεβαλλαν στη δημιουργια της...
Και επαναλαμβανω οτι με βαση τα οσα διαβαζω για το κομικ, μου δημιουργειται η εντυπωση οτι ο Whedon δεν εχει κανενα λογο στη δημιουργια του (το πολυ πολυ να εγκρινει ή να απορριπτει καποιες εξελιξεις) και για λογους marketing χρησιμοποιειται το ονομα του...
Όπως ειπώθηκε, ο Whedon έχει μεγάλη συμμετοχή στο comic και πολλά τεύχη τα έχει γράψει ο ίδιος. Είναι κακογραμμένα; Ναι, απίστευτα. Τι μας λέει αυτό; Πολύ απλά, ότι επειδή κάποιος γράφει μαμάτη τηλεόραση δεν σημαίνει ότι μπορεί να γράψει και μαμάτα comics...Το run του στο X-men που ανέφερε ο Filmfreak δεν το έχω διαβάσει προσωπικά, αλλά οι απόψεις λένε ότι είναι από τα καλύτερα X-men των τελευταίων ετών...το οποίο επίσης δεν λέει και πολλά αν αναλογιστεί κανείς πόσο γτπ ήταν τα X-men των τελευταίων ετών!I mean, ok, στους τυφλούς βασιλεύει ο μονόφθαλμος but what does that really say? Χαρακτηριστική εντύπωση όμως μου έκανε στο comic η διαφορά ανάμεσα στα τεύχη του Joss και σε αυτά του Brian K. Vaughan. Τα δεύτερα ήταν καλογραμμένα και η διαφορά αισθητή σε σχέση με αυτά του Whedon που είχαν σεναριακές τρύπες, lame ατάκες (η Buffy να ζητάει lip-gloss πηγαίνοντας για μάχη) και σημεία που δεν έβγαζαν καν νόημα. Αλλά ο Vaughan είναι comic writer όχι show runner ή tv writer...και εντωμεταξύ, δεν είχα καν προσέξει ότι θα ερχόταν ο Vaughan μετά τα τεύχη του Joss, αλλά η αλλαγή συγγραφέα έκανε τόσο μπαμ, που δεν μου πέρασε απαρατήρητη. Άλλο παράδειγμα που μου είχε αναφέρει η gigi είναι αυτό του Bill Willingham (Fables) που γράφει Angel και τον κράζουν όλοι οι fans, ενώ η προσωπική μου εμπειρία μαζί του και τα πολλά του βραβεία αποδεικνύουν πως πρόκειται για έναν αξιόλογο comic writer. Άρα, μήπως δεν αρμενίζουμε εμείς στραβά αλλά είναι στραβός ο γυαλός; Μήπως ο Joss απλά δεν το έχει μέσα του πλέον να ασχοληθεί με Buffyverse και προτιμά να κάνει άλλα πράγματα και γι'αυτό βλέπουμε αυτά τα αίσχη που βλέπουμε;
Αρχική Δημοσίευση από τον/την konner kent
^To κόμικ έπρεπε να είναι εμπορικό και προσβάσιμο σε κοινό superhero κόμιξ . Στόχευε στη μάζα και όχι στους φαν της σειράς. Για αυτό έγινε όπως έγινε.
Sorry, αλλά θα διαφωνήσω. Το comic είναι τόσο κακογραμμένο και τόσο κακοσχεδιασμένο που οποιοσδήποτε comic reader θα το χρησιμοποιούσε - το πολύ - για χαρτί τουαλέτας. Είναι καθαρά φτιαγμένο για τους fans της σειράς και δεν είναι new reader friendly (με την έννοια πως αν δεν έχεις δει τη σειρά δεν καταλαβαίνεις το θεό σου).
"No one holds command over me. No man. No god. No Prince.What is a claim of age for ones who are immortal? What is a claim of power for ones who defy death? Call your damnable hunt. We shall see who I drag screaming to hell with me."
Και από την άλλη, ρε παιδιά, σαν πολύ δεν τον έχουμε θεοποιήσει τον τύπο;
Λίγες μαμακίες έχει κάνει ήδη στην τηλεόραση;
Whedon's work spoilers
Μας βάζει τον Boyd επικεφαλή της Rossum, το τέχνασμα τελευταίας στιγμής του scythe που τόσο βλακωδώς έφερε στην επιφάνεια το Πρώτο, το μενταγιόν του Σπάικ, τα ούμπερ-τούμπερ που ξαφνικά πέθαιναν πιο εύκολα κι από μύγα με μυγοσκοτώστρα μόνο και μόνο γιατί του έβγαινε καλύτερα η ιστορία, την παθαίνει με το Firefly και ξαναγυρίζει στο Fox, μόνο και μόνο γιατί μιλάμε για το Fox, η μυθολογία βασικά του Buffyverse είναι μέσα στις τρύπες, και γενικά ώρες ώρες χρησιμοποιεί τεχνάσματα και από μηχανής Θεούς που θα γελούσε διαβάζοντάς τα ο οποιοσδήποτε wannabe πρωτάρης συγγραφέας.
Κι εκτός κι αν η Μπάφυ δεν αποδειχτεί ότι είναι κάποιο ρομπότ ή κλώνος ή σωσίας ή κάτω από την επήρρεια κάτι άλλου, κάτι που όμως έχει ήδη χρησιμοποιήσει στην 4η σεζόν του Έιντζελ με την Κορντήλια, τα κόμικς δεν πρόκειται να έχουν ευτυχή τέλος ή μάλλον σοβαρό....
Απλά, ο τύπος, είναι καλός στο να εξελίσσει τους χαρακτήρες και δεν φοβάται να πάρει τον ήρωα και να τον χτυπήσει κάτω αλύπητα σαν χταπόδι, και γράφει καλά σενάρια όταν έχει έμπνευση.
Δε σημαίνει όμως ότι την έμπνευση την έχει όλη την ώρα και πάντα....
Ούτε ότι είναι τόσο σπουδαίος στο fiction, μέσα στις τρύπες είναι οι μυθολογίες του....
Μια δεν έχουν ψυχή οι δαίμονες, μια έχουν, μια ο Έιντζελ είναι ο Αντζέλους, την άλλη δεν είναι, μια δεν έχει σκοτώσει από όταν πήρε την ψυχή του πίσω, την άλλη σκοτώνει αβέρτα για να ξανακερδίσει την αγάπη της Ντάρλας, μια ο Σπάικ πήγε να βιάσει την Μπάφυ, μια δεν ήταν το ίδιο πρόσωπο, μια η μαύρη μαγεία corrupts and consumes, την άλλη βλέπουμε μια παντοδύναμη Γουίλοου,
ε μα πια, πάρε μια απόφαση μια και καλή τι θέλεις να παρουσιάσεις και πώς....
Και από την άλλη, ρε παιδιά, σαν πολύ δεν τον έχουμε θεοποιήσει τον τύπο;
Λίγες μαμακίες έχει κάνει ήδη στην τηλεόραση;
Whedon's work spoilers
Μας βάζει τον Boyd επικεφαλή της Rossum, το τέχνασμα τελευταίας στιγμής του scythe που τόσο βλακωδώς έφερε στην επιφάνεια το Πρώτο, το μενταγιόν του Σπάικ, τα ούμπερ-τούμπερ που ξαφνικά πέθαιναν πιο εύκολα κι από μύγα με μυγοσκοτώστρα μόνο και μόνο γιατί του έβγαινε καλύτερα η ιστορία, την παθαίνει με το Firefly και ξαναγυρίζει στο Fox, μόνο και μόνο γιατί μιλάμε για το Fox, η μυθολογία βασικά του Buffyverse είναι μέσα στις τρύπες, και γενικά ώρες ώρες χρησιμοποιεί τεχνάσματα και από μηχανής Θεούς που θα γελούσε διαβάζοντάς τα ο οποιοσδήποτε wannabe πρωτάρης συγγραφέας.
Κι εκτός κι αν η Μπάφυ δεν αποδειχτεί ότι είναι κάποιο ρομπότ ή κλώνος ή σωσίας ή κάτω από την επήρρεια κάτι άλλου, κάτι που όμως έχει ήδη χρησιμοποιήσει στην 4η σεζόν του Έιντζελ με την Κορντήλια, τα κόμικς δεν πρόκειται να έχουν ευτυχή τέλος ή μάλλον σοβαρό....
Απλά, ο τύπος, είναι καλός στο να εξελίσσει τους χαρακτήρες και δεν φοβάται να πάρει τον ήρωα και να τον χτυπήσει κάτω αλύπητα σαν χταπόδι, και γράφει καλά σενάρια όταν έχει έμπνευση.
Δε σημαίνει όμως ότι την έμπνευση την έχει όλη την ώρα και πάντα....
Ούτε ότι είναι τόσο σπουδαίος στο fiction, μέσα στις τρύπες είναι οι μυθολογίες του....
Μια δεν έχουν ψυχή οι δαίμονες, μια έχουν, μια ο Έιντζελ είναι ο Αντζέλους, την άλλη δεν είναι, μια δεν έχει σκοτώσει από όταν πήρε την ψυχή του πίσω, την άλλη σκοτώνει αβέρτα για να ξανακερδίσει την αγάπη της Ντάρλας, μια ο Σπάικ πήγε να βιάσει την Μπάφυ, μια δεν ήταν το ίδιο πρόσωπο, μια η μαύρη μαγεία corrupts and consumes, την άλλη βλέπουμε μια παντοδύναμη Γουίλοου,
ε μα πια, πάρε μια απόφαση μια και καλή τι θέλεις να παρουσιάσεις και πώς....
Αμαν! Δεν το περιμενα αυτο! (LooooL!!!)... Με εκπλησει ευχαριστα η κριτικη σου σκεψη
Νομιζω βεβαια οτι απο την αλλη τον αδικει το κοινο που αγνοει οτι τα τηλεοπτικα προιοντα εμφανιζουν διαφορα σκαμπανευασματα και επιρρεαζονται πολυ απο διαφορες αποψεις του κοινου, τα νουμερα, το καναλι χωνει το χερι του κλπ...
Για τηλεοραση μια χαρα τα πηγε και μια χαρα ηταν ο ολος ειρμος για τα δεδομενα μακροπνοης σειρας (οχι οπως αλλες που γινανε τρεις λαλουν και δυο χορευουν μετα απο καποια χρονια)...
Για τα δεδομενα της τηλεορασης, μια χαρα ηταν το Buffyverse... Εμενα η ενσταση μου ειναι με οσους κανουν τηλεοραση στη λογοτεχνια...
Τελευταία επεξεργασία από τον/την bill667; 3 Σεπτεμβρίου 2010 στις 23:50
^Κοίταξε, για το ότι το Buffyverse έχει inconsistent μυθολογία, συμφωνώ, αλλά Dollhouse και Firefly είχαν πιστεύω τις βάσεις να αναπτύξουν κάτι ολοκληρωμένο και χωρίς τρύπες, απλά για χ ή ψ λόγους δεν είχαν την ευκαιρία. Προσωπικά πιο πολύ κλαίω το Firefly, βέβαια, παρά το Dollhouse. Αλλά όπως σωστά είπες, το ένα δυνατό σημείο του Whedon είναι το να φτιάχνει χαρακτήρες και να τους αναπτύσσει σε βάθος χρόνου. Πιστεύω αυτός είναι ο βασικός λόγος που ο κόσμος έχει εκνευριστεί τόσο από τα comics: οι χαρακτήρες είναι κακογραμμένοι και δεν ακούγονται σαν τους χαρακτήρες που γνωρίζουμε. Γιατί κάποια πράγματα που ήσουν διατεθειμένος να τα παραβλέψεις, πλέον γίνονται οφθαλμοφανή. Θέλω να πω πως οι σειρές του Whedon ποτέ δεν στηρίχτηκαν αποκλειστικά στη μυθολογία τους, γι'αυτό και όταν τελειώνουν δεν βλέπεις κανέναν να φωνάζει "πού είναι οι απαντήσεις που μας έταξαν; θέλουμε απαντήσεις τώρα, χτες, πέρσι". Δεν αμφιβάλλω, βέβαια, πως κάποιοι θα τις έβλεπαν για τη μυθολογία ή (τη Buffy τουλάχιστον) για το απενοχοποιημένο fun που πρόσφερε, καθένας άλλωστε έχει διαφορετικούς λόγους που του αρέσει μια σειρά. Αλλά, σε γενικές γραμμές, νομίζω πως ο περισσότερος κόσμος αγάπησε τους χαρακτήρες, τη συμβολική διάσταση, τα μηνύματα, το για πρώτη φορά στην τηλεόραση εκτενές serialised storytelling χωρίς σαπουνόπερα. Οπότε, κάπου, ήταν και πιο ελαστικοί προς τις ελλείψεις στη μυθολογία.
Επίσης, μην ξεχνάμε το δεύτερο μεγάλο ατού του Joss, την ικανότητά του να δημιουργεί καινοτόμα τηλεόραση περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο tv writer. Και εννοώ ουσιαστικά καινοτόμα, από άποψη σκηνοθεσίας και εκτέλεσης και όχι μόνο ιδέας/πλοκής. Δεν θα αναφέρω εδώ το "Once More With Feeling" γιατί επεισόδιο αντίστοιχο είχαμε δει σε άλλη σειρά πιο παλιά (edora μη μιλήσεις), αλλά θα αναφέρω Hush, The Body, Epitaph One, Objects in Space...αυτά off the top of my head, σίγουρα υπάρχουν κι άλλα.
Σίγουρα, λοιπόν, η Buffy υπήρξε από τις σειρές που άλλαξαν την τηλεόραση. Και σίγουρα ο Whedon είχε μεγάλο λόγο σ'αυτό. Δεν νομίζω πως άδικα θεωρείται όσο καλός θεωρείται, απλά είμαι της άποψης πως το να αγαπάς έναν δημιουργό δεν πρέπει να σε κάνει τυφλό στα όποια ελαττώματά του και να του δικαιολογείς τα πάντα. Όπως όλοι οι άνθρωποι και σχεδόν όλοι οι καλλιτέχνες, έτσι κι ο Joss έχει τα προβλήματά του, τα γνωρίζουμε, τα αποδεχόμαστε και τον αγαπάμε με αυτά, χωρίς να εθελοτυφλούμε.
"No one holds command over me. No man. No god. No Prince.What is a claim of age for ones who are immortal? What is a claim of power for ones who defy death? Call your damnable hunt. We shall see who I drag screaming to hell with me."
^Σαπουνι κατ΄εμε ειχε μονο η 6η σεζον (αν και ειμαι ο μονος που καταφερε να εντοπισει σαπουνι σε αυτη)...
Κατα τη γνωμη μου στα 90s ειδαμε και απο πολλους αλλους καινοτομα τηλεοραση (για την εποχη εκεινη πολυ πιο καινοτομα απο την συγχρονη). Η Buffy εβαλε το λιθαρακι της και αυτη στην ολη καινοτομια. Καποια θεμελια... Λιπασμα για ενα γονιμοτερο εδαφος...
Ειδικα οσοι το ειχαμε καημο να δουμε σουπερ-ηρωες χωρις στολες (επιτελους!) και φωναζαμε οτι οι παρδαλες στολες ειναι passe, νομιζω δικαιωθηκαμε απο αυτο που ειδαμε...
Κατα τη γνωμη μου στα 90s ειδαμε και απο πολλους αλλους καινοτομα τηλεοραση (για την εποχη εκεινη πολυ πιο καινοτομα απο την συγχρονη). Η Buffy εβαλε το λιθαρακι της και αυτη στην ολη καινοτομια. Καποια θεμελια... Λιπασμα για ενα γονιμοτερο εδαφος...
Αρχική Δημοσίευση από τον/την elgalla
Σίγουρα, λοιπόν, η Buffy υπήρξε από τις σειρές που άλλαξαν την τηλεόραση.
Πιστεύω πως ήμουν αρκετά σαφής στο ότι θεωρώ πως η Buffy υπήρξε μία από τις σειρές που άλλαξαν την τηλεόραση και όχι η μόνη, οπότε δεν βλέπω πού ακριβώς διαφωνούμε. Βέβαια, προσωπικά, από τις άλλες 2 σειρές που θεωρούνται ως τηλεοπτική τομή, το Twin Peaks και τα X-Files δεν πήρα κάτι σκηνοθετικά καινοτόμο όπως κάποια επεισόδια του Whedon. Το Twin Peaks ήταν γενικά πρωτοποριακό ως ιδέα, το να μπει serialised μυστήριο και σουρεαλιστικό στοιχείο, αλλά π.χ. σκηνοθετικά τον Lynch τον προτιμώ πολύ περισσότερο στις ταινίες. Τα δε X-files ουδέποτε υπήρξαν του γούστου μου, αλλά αναγνωρίζω το ρόλο τους. Παρόλα αυτά, ο Whedon μπορεί να μην είναι ο καλύτερος tv writer ή show runner που υπάρχει, αλλά είναι η Αγκάθα Κρίστι της τηλεόρασης, με την έννοια ότι έκανε στην τηλεόραση πράγματα (κυρίως από άποψη σκηνοθεσίας/εκτέλεσης, το ξαναλέω) που δεν είχαν ξαναγίνει ποτέ. Τα επεισόδια που ανέφερα παραπάνω τα θεωρώ για την τηλεόραση ότι τους "Δέκα Μικρούς Νέγρους", το "Έγκλημα στο Όριεντ Εξπρές" και το "Ποιος Σκότωσε τον Ρότζερ Ακρόυντ" για το αστυνομικό.
Αρχική Δημοσίευση από τον/την bill667
Ειδικα οσοι το ειχαμε καημο να δουμε σουπερ-ηρωες χωρις στολες (επιτελους!) και φωναζαμε οτι οι παρδαλες στολες ειναι passe, νομιζω δικαιωθηκαμε απο αυτο που ειδαμε...
Καλά, αυτό είχε γίνει στα comics πριν τη Buffy, δεν περίμεναν τον Whedon
"No one holds command over me. No man. No god. No Prince.What is a claim of age for ones who are immortal? What is a claim of power for ones who defy death? Call your damnable hunt. We shall see who I drag screaming to hell with me."
^ Εγω εξελαβα καινοτομα πραγματα και απο τις 3 αυτες σειρες, απλως τελειως διαφορετικες οι καινοτομιες της καθε μιας και σε διαφορετικους τομεις... (και για να ειμαι ακριβοδικαιος, θεωρω το Twin Peaks ως μια πρωτη αποπειρα για κατι διαφορετικο, αλλα οχι ακριβως καινοτομο)...
Για τους σουπερ-ηρωες χωρις στολες, ειχε τεθει το ζητημα στις αρχες των 90s με τη λογικη οτι ειδικα στην marvel παραηταν πια τσιρκο οι ηρωες για τα δεδομενα της εποχης (και οντως αργοτερα εκανε κατι με κατι υπο-ομαδες των X-men και κατι αλλους, αλλα εγω ειχα εγκαταλειψει προ πολλου και δεν ξερω)